გეგმა

გაკვეთილის თემა
ხერხემლიანი ცხოველები
სწავლების საფეხური
5კლასი დაწყებითი საფეხური
აქტივობის  მიზნები და მისაღწევი სედეგები შედეგები
ამ თემის შესწავლის შედეგად მოსწავლე მიიღებს სრულ ცოდნას ხერხემლიანი ცხოველების შესახებ.მოსწავლე აღწერს
ხერხემლიანი ცხოველების აგებულებას და თავისებურებებს,
მან უნდა გაარჩიოს ერთმანეთისგან ხერხემლიანი და უხერხემლო ცხოველები.მოსწავლე აკავშირებს ხერხამლიანი ცხოველების ძირითად ორგანოებს მათ ფუნქციებთან.

ეროვნული სასწავლო გეგმითგანსაზღვრული 
შედეგი/ ინდიკატორი
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
სვამს კითხვებს,იკვლევს და აანალიზებს რით განსხვავდება  ხერხამლიანი ცხოველთა აგებულება,კვება,საცხოვრებელი ადგილი სხვა ცოცხალი ორგანისმებისგან.
თანმიმდევრობა
საკლასო საუბარი                    -5 წუთი
მოსწავლეების გამოკითხვა   -20წუთი
ფრონტალური კითხვები      -7წუთი
გაკვეთილის ახსნა                  -8წუთი
შეჯამება                                   - 5წუთი

შეფასება
კრიტერიუმი
     2-4
საშუალოზე დაბალი
     5-6
საშუალო
     7-8
საშუალოზე მაღალი
     9-10
მაღალი
  

მოსმენა
ვერ უსმენს მასწავლებელს.
არ იღებს გაკვეთილის მსვლელობაში
მონაწილეობას.
იშვიათად უსმენს მასწავლებელს
კაკვეთილის მსვლელობაში
სუსტად იღებს მონაწილეობას.
ხშირად უსმენს მასწავლებელს
მზად არის გაკვეთილის
მსვლელობაში მონაწილეობის
მისაღებათ.
ყურადღებით უსმეს მასწავლებელს
გაკვეთილის მსვლელობაში
აქტიურად
იღებს მონაწილეობას.
კითხვებზე
პასუხის გაცემა.
ვერ იგებს კითხვების შინაარს და ვერ პასუხობს.
პასუხობს უხეში შეცდომებით.
პასუხობს სწორად მაგრამ არასრულად.
პასუხობს ცწორად და სრულად.



მსჯელობა

ვერ განმარტავ
ახალ მცნებებს
და ტერმინებს.
ვერ მსჯელობს.

სუსტად განმარტავს
ახალ მცნებებს და ტერმინებს,თუმცა უჭირს გამოყენება
განმარტავს ახალ მცნებებს და ტერმინებს, თუმცა უჭირს ზუსტი გამოყენება.
კარგად იყენებს ახალ მცნებებს დატერმინებს,მო
ვლენების განხილვისას საკუთარ მოსაზრებას ასაბუთებს.
საკლასო
მენეჯმე-
ნტი,
საგანმა-
ნათლე-
ბო რე-
სურსები
5 კლასის ბუნების წიგნი
კომპიუტერი პრეზენტაციის ჩვენებისთვის.






Комментариев нет:

Отправить комментарий